loading...
.•°°•.¸.^•.¸¸.•´.°°•.¸.^•.¸¸.°°•.¸.^•.¸¸.شـــــــــــــعروشـــــــــــــیدای•°°•.¸.^•.¸¸.•´°°•.¸.^•.¸¸.°°•.¸.^•.¸¸.°°•.¸.^•.¸¸.
مرتضی؛پ؛بMดโŧฮżã♥тãк♥ بازدید : 21 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
حرفهای ناگفته دارم  حرفهای ک فوران شان تمام وجودم را ب عرق وامیدارند اما تاب زبان ک میرسند خفه میشوندانگار چیزی دیگر نیست ان همه بودن صدایم لرزان میشود سلام را ب زور قورت میدهم نگاهش انگار ب جنگ امده من میبینمو او شاید کورست یاشاید اصل ادم نباشد نمیدانم از ک این سنگ بودن را اموخته. من هرقدر سنگو سنگین اسمش ک میاید ازموم نرم ترمیشم؛تمام وجودموراجمع میکنم احساسو عشقو دردو اهو فراقش میشود یک جمله؛
دوســـــــــتت دارم؛
فقط گفت میـــــــــدانم؛
نگفت منم دوستت دارم؛
گفت میـــــــــدانم؛
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بى کلام اينجا باش... بودنت با دل من،بى صدا هم زيباست...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 1,002